Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan dari Singapura

Ini merupaka tahun pertama saya menyambut bulan puasa di Singapura. Terasa seperti tidak sempurna tanpa ibu & ayah disisi. Walaubagaimanapun, saya senang sekali berada didalam keluarga disini. Seribu ucapan terima kasih pada mereka kerana menjaga saya dengan sempurna. Terima Kasih. ^_^

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak dari saya Ahmad Shahmi Ahmad Nordin & keluarga. Semoga bulan yang indah ini kita semua dicucuri RahmatNya. Amin. ^_^

Jumpa saya di Pasar Ramadhan Geylang Serai di Singapura. Disana saya akan berada untuk kesekian bulan ini. NusajayaFX Training Centre akan bertapak di booth 53 & 54 Bazaar Ramadhan di Geylang Serai, berhadapan Pasar Geylang Serai. Jumpa disana. ^_^

Sekian sahaja salam ramadhan dari saya Ahmad Shahmi Ahmad Nordin. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Top News

US Dollar Report